אולי השם של סהר עזיז לא מוכר. אבל, אי אפשר להכחיש שהתפקידים שהיא ממלאת הן כסגנית נשיא מועצת החינוך של ווסטפילד והן כפרופסור למשפטים בבית הספר למשפטים של אוניברסיטת ראטגרס כוללים אחריות משמעותית – ופוטנציאל להשפיע על מוחות צעירים רבים.

כסטודנטית יהודית במכללה שחזתה באנטישמיות בקמפוס שהונצחה על ידי קבוצות כמו הקול היהודי לשלום JVP וסטודנטים למען הצדק בפלסטין SJP, אני מכירה בחשיבות של הצבת הצהרותיה האחרונות של עזיז בהקשר של ההיסטוריה של הקיצוניות שלה והרטוריקה הנפוצה של אנטי-ציונים .

עזיז קידמה את קמפיין החרם של ה- BDS נגד מדינת ישראל שהוא אנטישמי במהותו.

עזיז גם צייצה מחדש את הציוץ של מגזין +972 ב-5 במאי 2023, עם קישור למאמר שכותרתו “למה אנחנו הפלסטינים רואים את עצמנו בחאדר עדנאן” והכיתוב הבא: “אהבתו של עדנאן למשפחתו והמאבק העיקש נגד ישראל. המנגנון הצבאי המדכא הפך אותו לסמל לאומי על פני פערים חברתיים”.

חאדר עדנאן, מנהיג בכיר בארגון הטרור הג’יהאד האסלאמי בפלסטין, עמד באור הזרקורים כששבת רעב במשך 86 ימים מה שהוביל למותו. למרות שכמה כלי תקשורת תיארו אותו כעציר פוליטי תמים, הוא בדיוק ההפך. עדנאן דחק בחסידיו למות קדושים, וגייס אותם להפוך למחבלים מתאבדים כדי לרצוח כמה שיותר ישראלים.

יתר על כן, עזיז אישרה בגלוי את המנטרה “מהנהר אל הים, פלסטין תהיה חופשית”, לאחרונה על ידי ציוץ מחדש של הפוסט של אדו קונרד (@edokonrad) ב-30 בינואר 2023, תוך קישור למאמר שכותרתו “מהנהר לים , הפלסטינים אינם חופשיים”.

“מהנהר ועד הים, פלסטין תהיה חופשית”. היא קריאה גלויה להשמדת מדינת ישראל באמצעות טיהור אתני של יהודים. לעתים קרובות מדובר בקריאה לאלימות ולטרור פלסטיני.

למרות שעזיז מנסה להשתמש ב”אנטי-ציונות” כדי להסוות את האנטישמיות המוטבעת במנטרה, זה בקושי משכנע.

אם מישהו נשאר לא משוכנע האם הציוצים מחדש של עזיז משקפים את דעותיה האישיות, אפשר להסתכל על ה”אקטיביזם” שלה בזמן שהיא מלמדת בראטגרס.

לאחרונה חתמה סהר עזיז על מניפסט פומבי שקובע כי “מדיניות [ישראל] מהווה אפרטהייד, מחוזקת בכוח אכזרי המעגן גניבה טריטוריאלית ואת העליונות הגזעית של אזרחים יהודים-ציונים”.

במאמר שפורסם בספטמבר 2018, עזיז קידמה כמה מתנגדים בעלי היסטוריה של אנטישמיות, כולל הקול היהודי לשלום ו-IfNotNow.

הקול היהודי לשלום האשים יהודים בסוגיות חברתיות בתוך אמריקה, קורא להשמדתה של ישראל ומאשים בכזב את ישראל בהיותה מדינת אפרטהייד.

ארגון IfNotNow תקף את ישראל באינספור הזדמנויות, והשמיץ את הגדרת העבודה הבינלאומית לזכר השואה (IHRA) לאנטישמיות.

על פי דו”ח של יוזמת AMCHA, קבוצת המנתרת ומפקחת על אנטישמיות, “הנוכחות של קבוצת סטודנטים אנטי-ציונית אחת או יותר וחמישה או יותר חברי סגל באקדמיה שמחרימים את ישראל, עוזרים בניבוי חזק של האם באוניברסיטה היה אירוע אחד או יותר הכרוך באיום כולל על זהות יהודית המתרחשת בשנת הלימודים 2021-2022.”

גרוע מכך, כסגן נשיא מועצת המנהלים של מחוז בית הספר ווסטפילד, עזיז התחייבה לקדם את ה-BDS ואת “הנרטיב הפלסטיני” למדיניות. זה מדאיג כי זה יהיה ניצול בוטה של כוחה.

אמי חיה בברית המועצות עד גיל 12. היא עזבה עם סבי וסבתי ואחותה כדי להימלט מהרדיפה שהתמודדו איתם כיהודים, שהוצדקה באותה רטוריקה שעזיז מפיצה כיום.

איננו יכולים לאפשר לאנטישמיות להשתרש באמריקה, כפי שעשתה בברית המועצות.

מחוז בית הספר הציבורי של ווסטפילד והמינהל בראטגרס חייבים לתת דין וחשבון על אנשים כמו סהר עזיז כדי שלא ינצלו את עמדתם כדי לקדם קנאות שנאה – במקרה זה, אנטישמיות.

For English press here

arrow-rightArtboard 2arrowArtboard 1awardArtboard 3bookletArtboard 2brushArtboard 2buildingArtboard 2business-personArtboard 2calendarArtboard 2caret-downcheckArtboard 10checkArtboard 10clockArtboard 2closeArtboard 2crownArtboard 2documentArtboard 2down-arrowArtboard 2facebookArtboard 1gearArtboard 2heartArtboard 2homeArtboard 2instagramArtboard 1keyArtboard 2locationArtboard 2paperclipArtboard 1pencilArtboard 2personArtboard 1pictureArtboard 2pie-chartArtboard 2planeArtboard 2presentationArtboard 2searchArtboard 2speech-bubbleArtboard 1starArtboard 2street-signArtboard 2toolsArtboard 2trophyArtboard 1twitterArtboard 1youtubeArtboard 1