Boston, MA – August 4th, 2023

 

CAMERA on Campus, חטיבת הקמפוסים של הוועדה לדיוק בדיווח וניתוח במזרח התיכון, חוגגת את ההצלחה האדירה של המפגש השנתי השלוש עשרה של סטודנטים מנהיגים בעיר בוסטון, מסצ’וסטס, שהתקיים בין ה-28 ל-30 ביולי 2023.

 

From left to right: Tom Yohay, Aaron Goren, and Walter Holzberg, campus advisors for CAMERA on Campus, strike a pose on the first day of the CAMERA International Student Leadership Conference.

סטודנטים נסעו מרחבי ארצות הברית, בריטניה וישראל כדי להשתתף בכנס: שלושה ימים של הכשרה אינטנסיבית, דיונים ובניית קהילה עם צוות הקמפוס של CAMERA, צוות המחקר ודוברים אורחים.

“העלייה באנטישמיות בקמפוסים באוניברסיטאות אינה רק תוצאה של “אקטיביזם” של מתנגדים; גם היעדר דיווח מהימן ומבוסס עובדות על הסכסוך הערבי-ישראלי מלבה את המגמה המדאיגה. על ידי ציוד הסטודנטים המנהיגים המובילים בקמפוסים הגדולים במיומנויות חיוניות; כדי לחקור, לכתוב, לתכנן אירועים ולדון, אנו מבטיחים שהתעמולה ברשתות החברתיות ובכיתה לא תישאר ללא עוררין”, אמרה הלי שפיגל, מנהלת הקמפוס של CAMERA בצפון אמריקה.
(סרטון למעלה) סברינה סופר, עמיתת CAMERA לשנים 2023-2024 באוניברסיטת ג’ורג’ וושינגטון, משתפת על הפגישה עם הסטודנטים מרחבי העולם בכנס CAMERA הבינלאומי למנהיגות סטודנטים ב-2023.
המפגשים בכנס כללו סדנאות להפרכת תעמולה אנטי-ישראלית, פיתוח מיומנויות מחקר וכתיבה, תכנון אירועים וגישות יעילות לדיון ולוויכוח.

“CAMERA מעצימה סטודנטים יהודים ופרו-ישראליים לעמוד על האמת. כך זה צריך להיות. הם מבינים ששינוי אמיתי מתחיל בנו”, אמר נח לוי, סטודנט שנה ב’ ועמית CAMERA לשנים 2023-2024 באוניברסיטת ברנדייס.

לוי הוא אחד מ- 36 המשתתפים ב-CAMERA Fellowship , יוזמה שבה סטודנטים עורכים מחקר, מפרסמים מאמרים ומארחים אירועים כדי לחנך את עמיתיהם על הטיה תקשורתית ואקדמית וענייני המזרח התיכון.

עמיתי CAMERA הוכשרו לפעול כבודקי עובדות אזוריים, לנטר את הקמפוסים שלהם ולהפיץ באופן יזום דיווח מבוסס עובדות על הסכסוך הערבי-ישראלי. המעוניינים במלגת CAMERA מוזמנים ללמוד עוד עליה כאן.

הכנס הדגיש גם את החשיבות של קהילה גלובלית של מנהיגים ציונים גאים. “לסטודנטים במכללות ישראליות יש לעתים רחוקות הזדמנות ללמוד על האתגרים שעמם מתמודדים סטודנטים בצפון אמריקה ובבריטניה. אני גם מאמין שההפך הוא הנכון; הם יודעים כל כך מעט עלינו. אני אסיר תודה ל-CAMERA שהיא מפגישה בין מנהיגי הדור הבא “. אמר תום יוחאי, יועץ הקמפוסים של CAMERA בקמפוס ישראל.

הכנס השנה סימן גם מחויבות מוגברת לסטודנטים בבריטניה עם הזדמנויות חדשות לגשת למקורות של CAMERA לשנת הלימודים הקרובה.

“הכללת עמיתי CAMERA UK בכנס השנה תרמה תובנה חשובה לאין שיעור לגבי האתגרים העומדים בפניהם בקמפוס. אנו מחויבים לחדש את התכניות שלנו כדי לסייע טוב יותר לסטודנטים פרו-ישראלים בבריטניה בתמיכה שלהם עם מימון מוגבר והכשרה מעשית לפיתוח כישורי תכנון, מחקר וכתיבה של אירועים”, אמרה כריסטינה ג’ונס, רכזת התקשורת CAMERA באנגליה.

רוג’ין-סנה קנטאי ,סטודנטית שנה שנייה באוניברסיטת אקסטר ועמיתת CAMERA  לשנת 2023-2024, מתרגשת מההזדמנות לקרוא תיגר על הנרטיב האנטי-ציוני שמקדמים אקדמאים כמו ההיסטוריון אילן פפה, המלמד באוניברסיטה שלה. “סטודנטים בבריטניה צריכים לדעת שהרבה ממה שהם שומעים, אפילו בכיתה, הוא תעמולה; אקדמאים וקבוצות סטודנטים התומכים ב-BDS מקדמים נרטיבים כוזבים המוציאים דה-הומניזציה ומכפישים ישראלים ויהודים”.

כמו כן, השתתפו נציגים מארגוני סטודנטים עצמאיים מקמפוסים ברחבי ארה”ב שהשתתפו בתוכנית CAMERA on Campus Coalition. הן קבוצות המשתייכות לקואליציה וזוכות לגישה בלעדית לצוות המומחים של CAMERA ולמימון לארח אירועים הקשורים לישראל בקמפוסים שלהם.

יונתן מנור, סטודנט שנה ג’ באוניברסיטת בוסטון ועמית CAMERA לשנים 2022-2023, שגם מוביל ומנהיג קבוצת סטודנטים באוניברסיטת בוסטון למען ישראל, עודד את משתתפי הכנס לנצל את מלוא היתרונות של התוכנית. “מדוברים כריזמטיים, עלוני מידע ועד סחורה ממותגת של ,CAMERA כל אלה אפשרו לנו להגיע ליותר תלמידים ממה שחשבנו שאפשר אי פעם”.

צוות CAMERA בקמפוס אסיר תודה על הזכות להעצים את הדור הבא של מנהיגים במאבק באנטישמיות ובהטיה אקדמית.

מעוניינים להצטרף למאבק על עיתונות אתית? סטודנטים, בוגרים וחברי קהילה מוזמנים לתרום לבלוג CAMERA on Campus. בקרו ב-opensubmissions.camera לפרטים.

על CAMERA:

הועדה לדיוק בדיווח וניתוח במזרח התיכון, שנוסדה בשנת 1982, הוא ארגון מעקב, מחקר חברתי בתקשורת המוקדש לקידום סיקור מדויק ומאוזן של ישראל והמזרח התיכון. CAMERA מטפחת דיווח קפדני תוך חינוך צרכני חדשות בנושאי המזרח התיכון ותפקידה של התקשורת. מכיוון שדעת הקהל מעצבת בסופו של דבר את מדיניות הציבור, סיקור חדשותי מעוות המטעה את הציבור עלול להזיק לקביעת מדיניות נכונה. כארגון לא מפלגתי, CAMERA לא נוקטת עמדה לגבי סוגיות פוליטיות ובנוגע למדיניות של אף ממשלה בעולם או פתרונות כאלה ואחרים לסכסוך הערבי-ישראלי.Media Contact

Tom Yohay
CAMERA on Campus
tom@camera.org

arrow-rightArtboard 2arrowArtboard 1awardArtboard 3bookletArtboard 2brushArtboard 2buildingArtboard 2business-personArtboard 2calendarArtboard 2caret-downcheckArtboard 10checkArtboard 10clockArtboard 2closeArtboard 2crownArtboard 2documentArtboard 2down-arrowArtboard 2facebookArtboard 1gearArtboard 2heartArtboard 2homeArtboard 2instagramArtboard 1keyArtboard 2locationArtboard 2paperclipArtboard 1pencilArtboard 2personArtboard 1pictureArtboard 2pie-chartArtboard 2planeArtboard 2presentationArtboard 2searchArtboard 2speech-bubbleArtboard 1starArtboard 2street-signArtboard 2toolsArtboard 2trophyArtboard 1twitterArtboard 1youtubeArtboard 1