CAMERA on Campusמשיקה קמפיין על חשיפת SJP (סטודנטים למען צדק בפלסטין) ומגנה את “יום ההתנגדות” ב-12 באוקטובר, שמאורגן על ידי התאים הסטודנטיאליים של SJP

CAMERA on Campus מתחייבים לתת לסטודנטים את המשאבים הדרושים להם כדי לעמוד נגד שנאת יהודים. אנו משיקים את הקמפיין ,SJP Exposed קמפיין המספק לסטודנטים מידע חינוכי כדי לתמוך במאמצים שלהם להעצים אותם לעמוד בגאווה לצד ישראל מול ההסתה בקמפוסים שלהם. תבקרו באתר  www.sjpexposed.org  למידע נוסף.

CAMERA on Campus מגנים את כוונותיהם של SJP (סטודנטים למען צדק בפלסטין) להשיק קמפיין “יום של התנגדות” הכוללים סדרה של הפגנות בקמפוסים של מכללות ואוניברסיטאות ברחבי ארצות הברית. אנו קוראים להנהלה לא להסכים ולנתק את הקשרים עם ארגון SJP. מוסדות חינוך חייבים להבטיח את שלומם והכלה של סטודנטים יהודים ופרו-ישראלים בקמפוס. נושא זה אינו עניין של חופש ביטוי, אלא מקרה ברור של קידום ותמיכה באפליה אתנית ואלימות כלפי הקהילה היהודית.

ביום שבת, 7 באוקטובר 2023, העולם היה עד לטבח הגדול ביותר ביהודים מאז השואה. אבל באותו יום ממש, תאי סטודנטים של  SJP החלו מיד לשבח את פשעי המלחמה של חמאס נגד אזרחים ישראלים ולהכריז על “ניצחון”.

היום, עם שקיעת הערפל, הבנו שמחבלי חמאס בעזה שיגרו מטחי רקטות חסרי הבחנה לעבר ישראל. חלק מהרקטות הללו נחתו באזורים של הפלסטינים עצמם. בנוסף, חמאס שלח טרוריסטים דרך מחסום הביטחון של ישראל לבצע מעשים נתעבים כגון חטיפה, תקיפה ורצח נגד למעלה מאלף אזרחים ישראלים ותיירים ממדינות שונות, מכל קבוצות הגיל תינוקות עד קשישים.

למרות דיווחים מאושרים, סניפי SJP הגיבו בהגברת הרטוריקה שלהם, והגיעו עד להכרזה על ה-12 באוקטובר כ”יום התנגדות” לאומי ברחבי ארה”ב, שבו הם מתכננים לארח כמה עצרות והפגנות במפגן הזדהות עם חמאס.

תקריות אלו, שמתרחשים בקמפוסים או בסביבותיה, חושפות את הכוונות האמיתיות מאחורי ה”אקטיביזם” של SJP: תמיכה בחיסול מדינת ישראל ובייחוד של פרטים יהודים הן בתוך ומחוץ לישראל.

אנו קוראים לסטודנטים ולחברי הקהילה להביע את דאגותיהם בנוגע ל”יום ההתנגדות” של SJP ולהבטיח שמנהלי האוניברסיטאות והפקידים יידעו על מאמצי הקבוצה ליישר קו עם פשעי המלחמה החמורים שביצע חמאס מאז ה-7 באוקטובר. אנו צופים כי כל מי שנמצא בעמדה לשרת את כל התלמידים, כולל סטודנטים יהודים, יתרחק מהפגנת העוינות הבוטה של SJP כלפי הקהילה היהודית.

 

ליצירת קשר

תום יוחאי

מנהל קאמרה בקמפוס ישראל

tom@camera.org

 

arrow-rightArtboard 2arrowArtboard 1awardArtboard 3bookletArtboard 2brushArtboard 2buildingArtboard 2business-personArtboard 2calendarArtboard 2caret-downcheckArtboard 10checkArtboard 10clockArtboard 2closeArtboard 2crownArtboard 2documentArtboard 2down-arrowArtboard 2facebookArtboard 1gearArtboard 2heartArtboard 2homeArtboard 2instagramArtboard 1keyArtboard 2locationArtboard 2paperclipArtboard 1pencilArtboard 2personArtboard 1pictureArtboard 2pie-chartArtboard 2planeArtboard 2presentationArtboard 2searchArtboard 2speech-bubbleArtboard 1starArtboard 2street-signArtboard 2toolsArtboard 2trophyArtboard 1twitterArtboard 1youtubeArtboard 1