לפרסום מיידי

ועדה לדיוק בדיווח וניתוח במזרח התיכון

CAMERA מכינה את הסטודנטים לקרב נגד מידע מוטעה

בוסטון, 4 באוגוסט, 2022 – לראשונה מזה שנתיים, סטודנטים מאוניברסיטאות ברחבי ארצות הברית, קנדה, בריטניה וישראל התכנסו בבוסטון, מסצ’וסטס, לכנס המנהיגות הבינלאומי ה-12 של CAMERA (ISLC).

כנס אינטנסיבי בן ארבעה ימים עמוס בהדרכות, תדרוכים בלעדיים ותרגילים לבניית צוות, ISLC של CAMERA מצייד את מנהיגי הסטודנטים בכלים להילחם בתעמולה אנטי-ציונית על בקמפוס ובכיתה.

’22-23 עמיתי CAMERA אלכס ברמן וג’ושוע אברמס משתתפים בדיון פאנל בהנחיית מנהל התוכן והקמפיינים, סשה צ’רניאק.

בקמפוסים ברחבי העולם, סטודנטים יהודים נתונים להתקפות חסרות תקדים על זהותם, כמו לחץ עצום מצד קבוצות סטודנטים וסגל אנטי-ציוני רדיקלי להתנער מקשריהם התרבותיים, הרוחניים והפוליטיים עם מדינת ישראל. בשנת 2022 לבדה, יוזמת AMCHA תיעדה 406 תקריות שכללו ביטוי אנטישמי או התמקדות בסטודנטים וצוות יהודים בקמפוסים ברחבי ארצות הברית.

ניסיונות של קיצונים להשוות את הציונות ל”מתנחלים-קולוניאליזם” ו”עליונות לבנה” הופכים נפוצים יותר ויותר, כמו גם ניסיונות להשתיק קולות יהודיים בקמפוס.

באפריל 2022, השיקגו מארון, העיתון הראשי של אוניברסיטת שיקגו, הוריד מאמר דעה פרו ישראלי לאחר לחץ מהתא “סטודנטים למען פלסטין”, רק כדי ל]רסם מאמר שנאה לא מדוייק התומך בתנועת החרם BDS.

כמו כן, במהלך כהונתו באביב 2022, מוחמד אל-כורד, דובר הידוע באנטישמיות הארסית שלו, השתתף בסיור בן ארבעה חודשים באוניברסיטאות בארצות הברית, כולל ג’ורג’טאון, דיוק, UC ברקלי ואוניברסיטת מינסוטה. אל-כורד השווה בין ישראלים לנאצים והאשים את הישראלים ב”צמא לדם פלסטיני”.

“מנהלים וראשי ארגוני הסטודנטים פשוט לא עושים מספיק כדי להתמודד עם האנטישמיות הגואה. הבעיה רק מחמירה עוד יותר על ידי היעדר נרטיבים בולטים מבוססי עובדות ונוכחותן של קבוצות כמו סטודנטים למען צדק בפלסטין, המוכנות למלא את הוואקום בתעמולה מטעה. סטודנטים לא יכולים להרשות לעצמם להסתפק בחוסר מעש, ושם CAMERA מוכנה להיכנס לעזור.” אמרה אביבה רוזנשיין, מנהלת הקמפוס הבינלאומי של CAMERA.

אלי האריס, עמית CAMERA ’22-23 באוניברסיטת מזרח אנגליה מציג שאלה בוועידה.עבור סטודנטים רבים, ועידת CAMERA ויוזמות הדגל של CAMERA לאורך השנה – תוכנית החברות והקואליציה מובילות לרגעים שבהם האינטרסים והיכולות של התלמיד מצטלבים עם המשימה של CAMERA.

“כמתמחה במדעי המדינה המתעניינת בעניינים בינלאומיים, מלגת CAMERA הוכיחה את עצמה כתוספת המושלמת לחוויה שלי בקולג’. התוכנית גרמה לי להיות בעלת ידע רב יותר, ביטוי וברור יותר לגבי ישראל והציונות. יתר על כן, הכנס הזה לימד אותי שאני יכולה לעשות שינוי כסטודנטית וכאשת מקצוע בעתיד.” עדי מיכאל, עמיתת CAMERA 20-21 באוניברסיטת בר-אילן.

“ההכשרה של ד”ר ג’ונה כהן על השתתפות בדיון פורה באמצעות שיטת Gadfly חיזקה אותי לדבר לתוך מצבים חברתיים ולשקול גישות חדשות לכתיבה. בתור מתמחה בפילוסופיה שמתעניין בתקשורת ובעיתונאות, אני נרגש לגשר על דיסציפלינות אלו בדרכים חדשות ומרגשות”, אמר סת’ מנדל, עמית CAMERA ’20-21 באוניברסיטת קולורדו, קולורדו ספרינגס.

ועידת הסטודנטים הבינלאומית של CAMERA גם נתנה עדיפות לטיפוח תחושת הקהילה עם משתתפים מכל רחבי ארצות הברית, קנדה, בריטניה וישראל.

“היה נחמד לבלות ארבעה ימים עם תלמידים ממקומות רבים ושונים. לשמוע מסטודנטים ישראלים על שירותם בצבא ההגנה לישראל ועל הביקורת שהם נתקלים בהם בקמפוסים של המכללות בישראל, לפעמים מבני גילם, היה מאיר עיניים”. אלכס גרוסמן, עמית CAMERA ’21-22 באוניברסיטת אוהיו סטייט.

“אני מעודד מהתמיכה של עמיתים בכנס CAMERA. אני יודע את זה כשאני חוזר לאוניברסיטה. יש לי קהילה מחויבת לעשות שינוי מאחוריי”. אלי האריס, עמית CAMERA באוניברסיטת מזרח אנגליה.

צוות CAMERA אסיר תודה על ההזדמנות לארח ולצייד את הדור הבא של מנהיגים בחזית במאבק נגד אנטישמיות ומידע מוטעה. כולם מסוגלים, מחויבים ומוכנים לעשות שינוי בשנת הלימודים 2021-2022 ואילך.

מעוניינים להצטרף למאבק על עיתונות אתית? סטודנטים, בוגרים וחברי קהילה מוזמנים לתרום לבלוג CAMERA on Campus. בקרו ב-opensubmissions.camera לפרטים.

על CAMERA:

הועדה לדיוק בדיווח במזרח התיכון באמריקה, שנוסדה ב-1982, היא ארגון מעקב, מחקר וחברות בתקשורת המוקדש לקידום סיקור מדויק ומאוזן של ישראל והמזרח התיכון. CAMERA מטפחת דיווח קפדני תוך חינוך צרכני חדשות בנושאי המזרח התיכון ותפקידה של התקשורת. מכיוון שדעת הקהל מעצבת בסופו של דבר את מדיניות הציבור, סיקור חדשותי מעוות המטעה את הציבור עלול להזיק לקביעת מדיניות נכונה. ארגון לא מפלגתי, CAMERA אינה נוקטת עמדה לגבי סוגיות פוליטיות אמריקאיות או ישראליות או פתרונות אולטימטיביים לסכסוך הערבי-ישראלי.

דאגלס סנדובל

עורך מנהל, CAMERA בקמפוס

douglas@camera.org

 

 

arrow-rightArtboard 2arrowArtboard 1awardArtboard 3bookletArtboard 2brushArtboard 2buildingArtboard 2business-personArtboard 2calendarArtboard 2caret-downcheckArtboard 10checkArtboard 10clockArtboard 2closeArtboard 2crownArtboard 2documentArtboard 2down-arrowArtboard 2facebookArtboard 1gearArtboard 2heartArtboard 2homeArtboard 2instagramArtboard 1keyArtboard 2locationArtboard 2paperclipArtboard 1pencilArtboard 2personArtboard 1pictureArtboard 2pie-chartArtboard 2planeArtboard 2presentationArtboard 2searchArtboard 2speech-bubbleArtboard 1starArtboard 2street-signArtboard 2toolsArtboard 2trophyArtboard 1twitterArtboard 1youtubeArtboard 1