ירושלים, ישראל – CAMERA, הוועדה לדיוק הסיקור התקשורתי במזרח התיכון, הודיעה על הרחבת פעילותה בישראל עם הקמת עמוד פייסבוק חדש בעברית למחלקת הקמפוסים שלה, CAMERA בקמפוס.

דף הפייסבוק של CAMERA יפרסם באופן קבוע תוכן בעברית על מידע מוטעה ואי דיוקים המפורסמים על ישראל בתקשורת ובאקדמיה, כמו גם תוכן הנוגע לאנטישמיות ברחבי העולם. יתרה מזאת, יפרסם מאמרים עבריים מתורגמים ומקוריים בבלוג של CAMERA בקמפוס, שנכתבו על ידי סטודנטים המשתתפים במלגה של CAMERA מהארץ ומחו”ל. עמוד הפייסבוק נועד לקדם את המודעות בקרב הציבור הישראלי לנושאים חשובים אלו.

“אנו ב- CAMERA מאמינים כי החברה הישראלית יכולה למלא תפקיד משמעותי במאבק נגד העלייה באנטישמיות ואנטי-ציונות בקמפוסים בקולג’, בין אם באוניברסיטה או באתרי חדשות בולטים. ישראלים מכירים את החיים בישראל ממקור ראשון, ואנחנו יכולים להפיץ את האמת באופן נרחב. הצעד הראשון הוא הגברת המודעות”, הצהירה אביבה רוזנשיין, המנהלת הבינלאומית של CAMERA בקמפוס. הגב’ רוזנשיין גם הסבירה כי הבלוג ודף הפייסבוק יספקו את הפלטפורמה הראשונה בה סטודנטים ישראלים ישתפו את מחשבותיהם ודעותיהם בנושאים אלה.

“התוכן שלנו מגיע לאלפי אנשים בכל שבוע, כולל עיתונאים מובילים, בכירי צבא, דיפלומטים ואפילו סוכנויות ממשלתיות”, הוסיף איתן פישברגר, רכז CAMERA בקמפוס בישראל ומנהל הדף.

עמוד הפייסבוק בעברית הוא התוספת החדשה ביותר למחלקת הקמפוסים של CAMERA, השומרת על נוכחות ביותר מ-80 קמפוסים ברחבי העולם, והיא פעילה בפלטפורמות שונות של מדיה חברתית. בתקופות אלה, בהן מרבית הקמפוסים נסגרים בגלל הקורונה,  CAMERAבקמפוס מעבירה את פעילותה באופן מקוון, שם היא מארחת סמינרים מקוונים וסדנאות חינוך.

בנוסף ל- CAMERA בקמפוס, המחלקות האחרות של CAMERA כוללות CAMERA בערבית, CAMERA UK, ReVista de Medio Oriente, ו- Presspectiva, המנטרות את התקשורת הערבית, הבריטית, הספרדית והישראלית בהתאמה.

למידע נוסף על תכניות הסטודנטים של CAMERA בקרו באתר www.cameraoncampus.org.

* * *

CAMERA  בקמפוס היא מחלקה של הוועדה לדיוק בסיקור התקשורתי במזרח התיכון (CAMERA), ארגון פיקוח וחינוך בינלאומי שנוסד בשנת 1982 הפועל לקידום סיקור וניתוח מדויקים, מאוזנים מלאים של ישראל והמזרח התיכון.

arrow-rightArtboard 2arrowArtboard 1awardArtboard 3bookletArtboard 2brushArtboard 2buildingArtboard 2business-personArtboard 2calendarArtboard 2caret-downcheckArtboard 10checkArtboard 10clockArtboard 2closeArtboard 2crownArtboard 2documentArtboard 2down-arrowArtboard 2facebookArtboard 1gearArtboard 2heartArtboard 2homeArtboard 2instagramArtboard 1keyArtboard 2locationArtboard 2paperclipArtboard 1pencilArtboard 2personArtboard 1pictureArtboard 2pie-chartArtboard 2planeArtboard 2presentationArtboard 2searchArtboard 2speech-bubbleArtboard 1starArtboard 2street-signArtboard 2toolsArtboard 2trophyArtboard 1twitterArtboard 1youtubeArtboard 1